Stefan Schwarz

Aj som fan, dagboken!
    Min brutna fot tog mycket stryk i gårdagens match - och idag känns det nästan som att det börjar närma sig amputering.
    Stämplingen av 200 kilo Fritte i Munktorps-matchen sitter med andra ord fortfarande kvar. Dock tror jag inte att det handlar om en vanlig stämpling längre - då borde det ha gått över samma kväll. Det är benet nedanför höger stortå som ömmar som ett as - och varje gång jag slår till bollen så är det som att någon hugger mig med en yxa. Eller en jättevass smörkniv, åtminstone.
     Det går ju att spela som vanligt, med en skillnad - det är inte smärtfritt.
     Förhoppningsvis kan lite bad ikväll med laget göra susen. Vi förfogar över Kungsörs badhus mellan kl. 20.00-22.00 - med bad, bastu, massage och mat.
     Skön träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0