Ett rättvist resultat

I had a dog - and his name was WUNDERBAR!
       Det blev en komfortabel 7-0-seger idag mot Oden. Som resultatet kanske skvallrar en aning så var vi grymt överlägsna och bollen rullades emellanåt riktigt jävla fint.
       Innan matchen pratade Bellman om att de första 20 minuterna var det som skulle avgöra matchen, och kunde vi få in några tidiga mål så skulle vi punktera tillställningen.
       Efter första halvleken så var ställningen 5-0 till oss. Punkterat.
       Vi försökte att fortsätta rulla bollen lika fint i andra, och även om det emellanåt brast lite i koncentrationen så gjorde vi ändå en bra halvlek där också. 7-0 kunde lika gärna ha varit...tjae, 11-0? Utan att överdriva.
        Mig spelade hela matchen som vänsterback - och det kändes stundtals jävligt bra. Fick bryta lite, fick komma upp längs kanten, och fick slå några fina passningar. Fortfarande går det ett snäpp för långsamt i min bolltransportering - men i det stora hela är jag nöjd med min insats.

        Hade det inte varit för Lingen så hade jag dessutom med all sannolikhet blivit målskytt. Fick ett bra läge i straffområdet, men då kom den dåren springandes och tvingade mig att passa honom - och eftersom jag alltid gör som Lingen säger så löd jag honom.
        ...och så har han mage att missa bollen. Jävla skit.
        Kan ha varit min enda chans i livet att göra mål på match.

Målskyttar: Bergdahl 2, El Decko 2, Pakanen Sr. 1, Lingen 1, Steve 1


Kommentarer
Postat av: Lingen

haha, sorry! Men det kommer fler chanser, lovar. =)

2008-08-27 @ 23:32:11
Postat av: j-kill

det får vi hoppas, annars ligger du pyrt till...

2008-08-28 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0