Vissa har RIKTIGA problem...

Mitt hår befinner sig i en kritisk period just nu.
      Det är samma sak varenda gång. Jag tycker att jag passar väldigt bra i extremt kort, jag tycker att jag passar hyfsat bra i "vanligt" kort hår, och jag tycker om att långt hår - men däremellan, mellan det korta och långa, så gör jag inte mig själv rättvis. Jag passar inte bra i kort-långt hår.
      Men den porten måste man passera för att få långt hår, vilket jag ämnar att göra - och den porten har jag passerat många gånger. Det är samma sak varenda gång - jag får inte till frisyren.
      Det är för långt för att göra något med det - och det är för kort att bara låta det vara. Som sagt, en kritisk period.
      Jag brukar kunna ta mig igenom denna period genom att använda mössa eller keps eller hatt - men då dessa tre klädkoder inte är så lämpliga vid varje tillfälle (läs; på jobbet) så blir det till att tvunget försöka styra upp kalufsen. Oftast är jag stressad, som den tidsoptimist jag är, och då blir resultatet därefter. Men även de gånger jag har gott om tid så blir det fel, för då har jag för mycket tid - vilket gör att jag drar till med onödiga och ödesdigra korrigeringar som alltid slutar med att jag förstör den frisyr som jag minuten innan ändå var rätt nöjd med.
      Nej, de gånger som frisyren blir bäst är de gånger då jag bara på måfå rufsar till skiten för att få en laidback crazy-look.
      Dessvärre ser det ut så här nu, och nej jag har inte fixat till frisyren. Har bara duschat efter träningen.







...och ja. Näsan är specialimporterad ifrån Albanien.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Världsproblem nummer 1854...

2008-08-26 @ 15:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0