Toalett-inlägg #3

...och en av anledningarna till att det är en sådan bra dag är för att jag har kommit på Eskilstuna-området i kundregistret. Vilka oerhört trevliga människor! Alltid glada, alltid hjälpsamma, alltid varma. Varje samtal är en fröjd för örat och hjärtat.
Jag tror till och med att jag skulle kunna hoppa i säng med några av dem om jag bara bad lite snällt.

- God middag och välkommen till GH El & Teknik.

- Hejsan! Mitt namn är Jonatan Björklund och ringer på uppdrag av Origa.

- Jamen hejsan! Vad kan jag hjälpa dig med?

- Jo jag undrar om jag kan få rumla runt i sänghalmen med dig?

- Javisst! Det går så bra så.

- Vad bra! Tack för hjälpen!

- Tack själv. Hej då.

- Hej då.

-

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så det funkar i Eskilstuna..

2008-08-27 @ 16:29:54
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: P

Dr Love har talat!

2008-08-27 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0