Som en brunstig älgko under parningstiden

Så här ser han ut nu för tiden. Japp, Bläckfisken har blivit hård på gamla dar'.
     Med lycka och stolthet susar han numera längs vägarna. Fri som en vind. I guess.
     Men det var väl bara en tidsfråga egentligen. Jag menar...en motor-nörd är ju inte en äkta motor-nörd utan en Yahama mellan benen.
     Själv ser jag på det hela med skräckblandad förtjusning. Aldrig i helvete att jag skulle ge mig ut på motorvägen på en sådan där sak. För det första skulle jag inte orka skiten - den väger ju 11 ton - och för det andra skulle jag bara fisåka i 50 km/h längs 110-sträckorna. Det skulle bli många fuck you-fingrar där.
     Nej, jag nöjer mig med att beundra på avstånd. Där kan jag i lugn och ro dra roliga skämt om det hela. Typ...jag har kommit på det roligaste smeknamnet någonsin, angående Bläckfiskens nya hoj-liv. Jag skulle vilja kalla honom Pappa Läder-gay. Hi hi. Det är roligt.
     Synd bara att skämtet mynnar ut i platt fall. Dels för att han inte har läderkläder, och dels för att det inte alls är gay att åka hoj. Tvärtom. Men ändå... Pappa Läder-Gay. Hysteriskt kul.



Kommentarer
Postat av: P

haha tack för den ;)

det där med skräckblandad förtjusning har satt sig lite på mitt tänk oxå efter söndagens hemfärd ifrån Kungsan. Kan säga att jag aldrig varit så nära döden som då...(to be continued)

2008-08-26 @ 10:20:40
Postat av: P

och du, det stavas: Y A M A H A

2008-08-26 @ 10:22:30
Postat av: jone davidson

njaaa...jag är ganska säker på att det heter Yahama...

2008-08-26 @ 11:53:48
Postat av: P

nej nej.. det du skriver är ett uttryck som katter använder sig av..

2008-08-26 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0