Verkligen ett jätte-WOAW!!!!!

Om ni inte visste om det så ska jag berätta det för er. Tiden går fruktansvärt fort!!!
     Jag satt och funderade på vad som har hänt i mitt liv år 2008, och av praktiska skäl började jag med att drömma mig tillbaka till 1 januari. Vad gjorde jag då?
      Jo, jag var i Sälen tillsammans med Riddarna - och det gjorde mig förskräckt! Inte för det faktum att jag var i Sälen med Riddarna - utan att det har gått åtta månader sedan dess! Det känns, utan att överdriva, som förra veckan vi satt där i stugan och garvade. Vart fan tog resten av året vägen?
      Jag fick nästan panik och tokångest. Hur fan kan det vara mer än ett halvår sedan?
      Därefter började jag fundera på vad som efter det. Då började jag tänka på försäsongsträningen med fotbollen, och det kändes genast som betydligt längre bort. Grusträningarna på Centralvallen, Ålands-turneringen, träningsmatcherna - allt det kändes som ett år tillbaka, vilket var avsevärt rimligare.
      Men ändå - Sälen, åtta månader??? Man kan ju bli mörkrädd för mindre. Jag vet, jag vet - "det går fort när man har roligt" - men va fan...
       Det börjar verkligen bli dags att ta tillvara på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0