Ensam på en parkbänk...

"Jag undrar om någon håller dig varm just nu. Så som jag skulle hålla dig i min famn.
      Jag tänker på mig själv som en förlorare. Inte för att jag vill, men för att jag måste. Jag har ingenting när jag inte har dig. Samtidigt är jag rikare än någon annan. Jag har levt med kärleken och har gjort det i hela mitt liv.
      Kommer jag någonsin att möta Dig?
      Har jag någonsin mött Dig?
      Jag vill tro det. Jag vill så gärna tro det.
     Jag vill se dig gråta - för jag har gråtit.
     ...och jag vill ha dig.
     Det gör inte ont, så länge du är med mig.
     Jag försökte verkligen. Men jag gjorde ingenting.
     Din skönhet paralyserade mig."


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0