Godis

Jag befinner mig just nu i tv-paradiset. Inte bara håller jag på och plöjer igenom alla säsongerna av Vänner - utan även MacGayver. De två bästa tv-serierna som någonsin har gjorts.
      För närvarande är jag på säsong 2 gällande båda serierna, och det bästa är att det fortfarande finns mycket kvar att titta på. Säsong tre av MacGayver kommer inom kort att inhandlas, om jag nu inte får den i julklapp maybe. Vänner-säsongerna är dock redan kirrade, tack vare min eminenta följeslagare i livet - Stiffa.
      Vänner är just nu, i säsong 2, på väg in i sitt absoluta toppskikt. Allt som följer nu fram tills dippen i säsong 6 och 7 är helt makalöst bra. Följetongen Ross & Rachel är just nu väldigt intensiv, och jag har nog aldrig upplevt det så känslosamt som jag gör just nu. Vet inte varför.
      Eller jo, det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0