Luddig ångest

Jag har en obehaglig känsla som gnager inom mig i kroppen. En känsla av att jag kan ha sagt eller gjort något dumt mot någon igår kväll. Jag vet inte. Men känslan finns där. Någon hälp ifrån Kaggen är inte heller att räkna med, eftersom att han påstår att han knappt såg mig på hela kvällen.
      Det här är jättefånigt - men om jag sa eller gjorde något dumt, så...förlåt, förlåt, förlåt. Ibland är jag en liten och korkad människa, som i sitt försök att göra gott bara ställer till det. För sig själv och för andra. Förlåt.
      Om jag däremot inte gjorde eller sa något dumt till någon så är det bara att helt och hållet ignorera denna text.

Kommentarer
Postat av: CJ

jag kommer att uppdatera din kväll muntligen för dig sen =)

2008-12-26 @ 22:50:13
Postat av: J

åh fy fan, jag visste det! det här kan inte vara bra...

2008-12-27 @ 00:20:04
Postat av: Anonym

haha jag å Dale fick oss ett jääävla garv=)

2008-12-27 @ 02:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0