Man är ju inte 20 längre, men det här är ju löjligt...

Jag tror allvarligt att jag har urinvägsinfektion. Jag springer och pissar var tionde minut, och trots att jag varje gång är sprickfärdig så är det enda som kommer ut små sekundkorta droppar.
      Det är väldigt irriterande - och högst opraktiskt. Jag känner mig isolerad i vardagen. Detta gör att jag inte kan dra ut på några "längre äventyr", för vem fan vet när Mr.Charlie får för sig att det är dags att öppna portarna igen. Ingen vet - och när Mr.Charlie väl har bestämt sig för att öppna portarna, ja då går det inte att förhandla. Han är oresonlig.
      Jag känner mig som en gammal gubbe. Snart vaknar man väl upp en morgon och tvingas inse att ett sängklädsbyte inte är ett alternativ - utan ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0