Något att ägna livet åt?

Andra julhandels-svängen är nu avklarad - och den här gången gick det bättre. Hittade många klappar, och det enda som inhandlades åt mig själv var en flaska JD.
    Det är nämligen så att jag om några timmar ska sjunga in mitt första bidrag i Morgan Kalls musikhistoria. Det kommer bli magiskt bra, det är jag säker på.
    För säkerhets skull har han valt tre olika alternativ att sjunga in. Ett som han tror att jag kommer klara av, men som jag nog inte vill sjunga - ett som han tror att jag inte kommer klara av, men som jag nog vill sjunga - och ett som jag kanske klarar av, men som jag nog inte vill sjunga eftersom att jag vill sjunga det andra alternativet.
    Shit the same - jag, KG och Blekksprut ska skapa magi ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0