Spadtag

Nu har det påbörjats. Äntligen! Klippningen av Halmstad-filmen.
      Jag vet, jag tar god tid på mig. Men ni måste förstå - filmer som dessa är ingenting man klipper om man inte har ett visst...sug efter att klippa. Visst kan man klippa bara för klippandets skull - men då blir det snarare kvantite än kvalité, och då vill inte jag vara med.
      Men nu känner jag inspiration. Nu jävlar ska det klippas!

Ingen av där ute har sett mina två andra "långfilmer", av diverse anledningar. Om det vore upp till mig så skulle jag utan tvekan lägga upp filmerna för allmän beskådning - men då jag inte står som ensam aktör, det vill säga: andra personer vägrar att visa filmerna, så går det inte.
      Men här är i alla fall de två filmernas trailar:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0