En god jul på mig själv...

Hooo hooo!
    Idag var jag i Eskilstuna för att julhandla lite. Det gick sådär. Slutnotan hamnade på 2140 kr - varav endast 300 var i julklappar. Resten var julklappar till mig själv.
    Det känns som att det blir en sväng in till stan imorgon också... 
    Största kapet gjorde jag på Myrorna, där jag hittade en randig Bruuns Bazaar-tröja för 65 kr - ka'tjing! - och en mörkblå J.Linderberg-cardigan för 50 kr - ka'tjing.
    Annars blev det jeans, t-shirts och skjortor. Sådant som jag bara var tvungen att ha - bara för att jag kan.
    Jag älskar Sverige.

När jag stod innen i provhytten på H/M så kom jag att tänka på alla modebloggare som tar kort på sig själva när de provar kläder i boutiqerna. Jag tänkte: "Det ska fan jag också göra!".
     Men efter ett kort insåg jag hur patetiskt det är, varpå jag skämdes och stoppade ner mobilen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0