Blindbock

Nu har jag för första gången kollat igenom matrialet ifrån Halmstad-resan i somras. Från början till slutet.
     Boy - många minnen och känslor som kommer tillbaka. Mycket skratt.
     När jag kollade på allt som jag filmat så överumplades jag av en insikt som jag tidigare inte haft. Att jag är en idiot, det visste jag redan - men det här var någonting annat. Någonting nytt. Jag vet självklart inte om jag har rätt, men om jag har det så är jag en ännu större idiot är jag någonsin har förstått.
      När jag tittar igenom matrialet så känns det som att jag bara var i Halmstad en halv vecka. Resten är som en grå dimma, där jag hjälplöst och tröstlöst famlar runt. Utan någon som helst jävla anledning.
      Samtidigt var det en underbar vecka tillsammans med underbara vänner.
      Skratt utlovas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0