Summa summarum...

Så hur har tiden i Bergen varit då? Tjae, ungefär som väntat - fast ändå inte alls.
     Vi var illa ute många gånger. Vi har varit hemlösa, vi har varit utan mat, vi har varit utan pengar, vi har varit utan jobb, vi har varit utan el, utan värme, utan lyse. Men ändå. Vi har skrattat varenda dag. Nästan.
     Vad som än har hänt så har vi haft varandra - och Super-Hilke, såklart. Det har aldrig varit kris. Bara lite snålt, så att säga.
     Vi har fått träffa Hilke, Sandra, Linn, Kine R, Kine S och nya bekantskapen Kari. Fortfarande samma förtjusande jenter. Sedan har vi även träffat på andra lustiga figurer. Legenden Krackow, surfaren Nelson, brasilianaren Dino, snillet Butter (eller Carhloe som han själv kallar sig utomlands, då hans riktiga namn är Karl-Håkan), skräcken The Landlord, bohemen Lauri (som jag bara hört talas om), besserwissern Oliver, Författar-dyrkaren Alvin och idioten Thor.
     ...och fler lär det säkert bli då Mozzarella och Parmesan är kvar i Bergen fram till jul. Tror jag.
    
To be continued. För jag kan ju inte lämna Bergen helt förrän jag är Storherre i Fifa 09 igen. Jag är fortfarande bäst genom tiderna - och det vet ni!
     ...och sedan måste jag knuse Hilke i Sing-star. Igen.

Kommentarer
Postat av: Påven

ordet knuse är ett ord med så fruktansvärt otoligt mycket laddad erotik inbakat...me like..

2008-12-12 @ 09:41:12
Postat av: Hilke

du har aldri knust meg i singstar jone,.. og det vet du! den ène gangen du vant lot eg deg vinne!

2008-12-12 @ 23:55:49
Postat av: Simon

Mästaren i Fifa och singstar är fortfarande kvar här i bergen och han ser fram emot att försvara sin titel mot den som känner att den vågar!

2008-12-15 @ 10:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0