Goda gener

Sitter och kollar igenom lillebrors egna lilla sida. Killen har verkligen fattat vad det handlar om. Musik och humor, alltså.
      Men det är inte så konstigt heller, med tanke på att det är jag som har lärt upp honom.
      Blink 182, Green day, Angels & airwaves, New found glory, Offspring, No fun at all, Millencolin...vart tror ni det kommer ifrån? You damn right it's me!
      Precis som jag själv influerades av storebror Michaels gigantiska skivsamling i mina yngre dagar, så har det goda musikintresset först vidare i generationen.
      Ett tips bara: Broder Daniel, Bad cash quartet, Strip music, Håkan Hellström, Vapnet, Mando diao, Joel Alme, Hästpojken...lillebror, du måste upptäcka den svenska musikscenen. Du missar något stort annars.
      ...och skippa för fan Nickelback och Damien Rice!
     Humorbiten har han också snappat upp, den lilla gullungen. Vänner (of course), The Flight of the conchords (tillslut), Family guy (yes), Will Ferrell (ett måste), Scrubs (givet).
     Dock blir jag orolig när han listar upp sina favoritskådespelare. Där finns förvisso Will Ferrell, Denzel Washington, Robert DeNiro, Christian Bale och George Clooney. Men, jag menar...Will Smith, Cuba Gooding Jr, Russel Crowe, Mark Wahlberg? Vad i helvete!
     Skit samma - humorn är det inget fel på. Kolla bara på det här:


 





* * * * * * * * * *

Till sist...

Jag ska bli farbror igen.
     Storebror Tomas och hans sambo väntar tillökning, och Erik ska bli storebror, vilket är underbart och fantastiskt roligt.

Kommentarer
Postat av: bror

Okeeej, nu måste ja förklara mig lite här.. Nickelback.. det va bara en utfyllnad.. jag kände att Gotta be somebody dög för tillfället.. Damien Rice va sköna på sitt sätt.. Skådespelarna har du fel på! faggot, Att Will är en av världens mest betalade? slump? Pursuit of happyness? I am Legend? , Russell Crowe .. A beautiful mind? Gladiator? ,

Cuba.. okej birolls kille.. men Men of Honor ..

2008-12-17 @ 15:25:49
URL: http://evkalladbingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0