Bätter thän bäst

Jävlar va lite whiskey kan göra med sinnet!
     Har druckit en halv födelsedagspresent och jag befinner mig verkligen i ett lyckorus!!!!!!!!!!!!!!
     Allting blir så klarare.
     Plötsligt vet jag vad jag ska göra me mitt liv.
     Vet ni om att jag ska lära mig att spela gitarr? Japp. Sen har jag 100 nya låtar åt Morgan Kall klara. Japp. Sen har jag ett filmmanus klart. I huvudet. Jag vet vad min bok ska handla om. Jag är så lycklig. Så klarsynt. Allting kommer att ordna sig.

"Det här vet du inte om men jag väntar på dig. Någon gång måste du bli själv - och jag väntar på dig. Jag blidar tiden och det kommer ta tid. Jag har inte sagt nåt än, men jag väntar, väntar."

"Du vet inte om det än, men det kommer att bli du och jag tillslut."

Vill inte sluta nu... Har så mycket ideér. Jag kan göra vad fan jag vill...

"And every day I wake I tell myself a little harmless lie. The whole wide world is mine..."

Fuck me, I'm on a roll tonight...

     Frågan är bara vad som händer imorrn. Skridskor känns sådär...


Mer whiskey?


Kommentarer
Postat av: S

Fritidsalkis

2008-02-04 @ 08:19:00
Postat av: Emma

Du, vilket tips. Jag ska nog med börja dricka whiskey och få upp ögonen ;)

2008-02-04 @ 11:30:43
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: c

Var det där ett "fylleinlägg" natten till en måndag=)

2008-02-04 @ 14:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0