En snigel i ögat

Jag har bestämt mig.
     Under årens lopp har jag och Riddarna fastnat på otaliga bilder när vi varit på besök i dimman.
     Dessa bilder (plus/minus två stycken) har jag i min ägo - och det är nu hög tid att öppna upp vimmelarkivet för allmänhetens beskådning.
     Men förvänta er inga snygga bilder där det utförs coola poser framför kameran. Nej, nej, nej...
     Jag kommer att dela med mig av alla mindre vackra bilder, eller kanske bilder där någon är omedvetet rolig. Helt enkelt - de vimmelbilder som man dagen efter önskar att man aldrig gjort.

Vi startar lite mjukt och försiktigt med en bild på Jag-älskar-min-svart-kofta-mannen.

Mycket nöje!

image131

Avdelning: Hej jag är en liten pojke utan skägg och med en möjligtvis bögig blick!

Kommentarer
Postat av: Fridah

haha NICE :D

2008-02-07 @ 16:12:16
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: S

Fucking retard

2008-02-07 @ 16:18:15
Postat av: Emma

:D

2008-02-07 @ 16:39:08
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: Bläckis

å fy fan

2008-02-07 @ 17:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0