Finn femtio fel

FUCK!
   Fuck. Fuck. Fuck. Fuck-fuck-fuck-fuck.
   Fuck.
   Under Ålands-resan så lämnade jag öppet mål åt FJK-Edman - och vad händer. Jo, karln svarar med att sätta ett stenhårt skott i krysset.
   Då menar jag inte kvalitétsmässigt, för sex av nio artiklar var oläsliga och kräkframkallande. Vad jag menar är mängden. Nio artiklar, varav endast tre av dem var notiser.
   Bravó. Bravó. Jag applåderar faktiskt åt det.
   Men om vi då tittar närmare så kommer vi alltså till kvalitén. Eller brist på kvalitén. Jag menar... karln sätter punkt efter varannan mening. Fruktansvärt.
   Eller vad. Säger ni. Om den saken?
   En annan irriterande fäbless karln har är att han titt som tätt hänvisar till sig själv i form av ordet: "Jag".
   Icke. Aldrig. Nej. Det är en dödssynd att skriva så.
   
Bitter?
    Nej.
Sur?
    Nej.
Avundsjuk?
    Nej.
Besviken?
    Oerhört. Men inte på honom...

Kommentarer
Postat av: S

Oh happy day. . .

2008-02-11 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0