Grattis världen X

Så...då har vi kommit fram till slutet på The Beardhunters.
    Sjätte och sista filmen blir tillbakablickar varvat med tidigare ej visat material. Jag hade glömt bort hur bra den här filmen är - och montagen med Vampyren och Bläckfisken är nog det bästa jag någonsin gjort. Så enkelt. Så bra.
    Lite förvånad blev jag dock över att Gay inte figurerar så mycket - men sen kom jag på att jag inte hade tillräckligt med material med honom när jag gjorde filmen. Pitty...
    Som några gånger tidigare så är filmen uppdelad i två delar på grund av dess längd.
    Så här är den - sista Beardhunters-filmen.

...och lugn Tobbe. Allt är censurerat.

Mycket nöje!

The Beardhunters 6 - "The best of Beardhunters" (part one)

The Beardhunters 6 - "The best of Beardhunters" (part two)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0