Grattis världen XI

Även fast The Fag-alert movies och The Beardhunters är igenomplöjt så finns det ändå lite kvar ifrån de sessionerna - i form av bonusmaterial.
     Bonusen till Fag-alert-filmerna är ingenting att visa. Den består av ett samtal mellan mig, Jag-älskar-mina-nya-svarta-skor-mannen, Bläckfisken, en norrman och en svensk tjej vid namn Viktoria Landis - från när vi tre Riddare var i Halmstad 2005.
     Eller, samtal och samtal... Vi sitter i en ring, aningen förfriskade, och snackar skit rent allmänt. Fast allting är kryddat med en sådan omogenhet som jag inte riktigt kan ta till mig i dagens livsposition.
     Bonusen till The Beardhunters är dock fin. Det är en liten film med överblivet och aldrig tidigare visat material ifrån våran andra resa till Halmstad - sommaren 2006 - och den kan varmt rekommenderas.
     Ett vackert litet stycke.

Mycket nöje!

Halmstad - directors cut

Kommentarer
Postat av: S

Flicka - Pedofil blicken - flicka.. Magiskt! ;)

2008-02-27 @ 22:42:45
URL: http://aboutalittleboy.blogg.se
Postat av: R

grymt! fick för en liten stund en smula sommarkänslor i mitt annars så frusna hjärta.. vilka minnen!!

2008-02-28 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0