Här kommer lyckan!!!

Sex dagar av ångest och plågor - men nu är det över.
     MIN MOBILTELEFON ÄR UPPHITTAD!!!!!!!!
     Fick brev av polisen idag att de har "ett gods som förmodligen tillhör ER". Fuck yeah!
     Dessvärre måste jag vänta tills påmåndag innan jag kan hämta ut den - men ändå, den är tillbaka!

Annars har jag svinmycket jobb i helgen. Både lördag och söndag är fullspeckad.
    Men jag är inte den som är den (som Vampyren skulle ha sagt) - självklart måste jag fira dagens fynd.
    Eftersom jag inte kan kommunicera med Riddarna så kan jag bara säga:

I'm on for tonight.

Jag är upppumpad av självförtroende och känner mig som en sexy motherfucker.
    Do it! Do it! Do it!

image153

YOU SEXY MOTHERFUCKER!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: P

Grattis mannen! vad ska nu kunna stoppa dig!? för om man lyckas med att få tillbaks sin borttappade mobil (i ÅRBY!!), då kan man nog ta mig tusan lyckas med allt

2008-02-22 @ 16:20:52
Postat av: C

Grattis vännen!

2008-02-22 @ 16:50:23
Postat av: Emma

Jag bor förfan inte i Årby, men grattis ändå ;)

2008-02-22 @ 17:50:37
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0