Jag sluter ögonen en stund...

Satt och bläddrade igenom gamla Bbl/At-tidningar igår. I division 4-premiären för några år sedan hade jag skrivit följande inledning:

"Det var blött, kallt och geggigt på Brovallen."

Närmare Mats Olsson än så kommer jag inte...

*   *   *

Arbetsnamnet för helgen är "Sagan om konungens återkomst" - och då syftar jag inte på dig, Vampyren.
     Nej, det är hög tid för revansch för Jonatan Björklund, i och med lagfesten och utgången på lördag. Dags för återupprättelse.

*   *   *

...förresten, A. Det är visst det Ryan Gosling som är med i The United States of Leland.

*   *   *

Normalt sett är jag emot allt som har med förändringar att göra - men tidningens nya utseende blev faktiskt bättre än förväntat.
     Snyggare, stilrenare och allmänt vräkigare...

*   *   *

Jag tror att jag drömde om Ann-Sofie Wirenborg härom natten. Jag tror att hon log.
     Jag tror att det var hon och jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0