Min nya bästaste vän

På tal om I en annan del av Köping...
    Vet ni vem som hejade på mig igår - igen?
    Japp, visst var det Tobbe. Förra gången var det efter en hockeymatch i Köping, och den här gången var det på bandyn i Köping.
    Kom nu inte och säg att det är tillfälligheter - för det är bull! Det fanns gott om männsikor runtomkring att heja på, men han valde mig. Igen.
    Ja...det är nog han och jag nu. Bästa kompisar.
    Jag tror att jag ska ringa till honom imorgon.
   
PS. Oscarsgalan ikväll. Ska jag orka? Har ju gjort det förr, men det tar på krafterna.
    Om vi ändå vore lediga imorgon, A...

Kommentarer
Postat av: Emma

Lyxigt. Jag såg bara Micke på Tuna Park idag. ^^

2008-02-24 @ 22:09:35
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0