Oh happy day

Vilken underbar dag!
    Strålande sol, behaglig temperatur och torrt och fint på marken. Lovely.
    Våren är snudd på min favoritårstid. Jag njuter alltid lika mycket av ljudet ifrån gruset som skrapar när man går - och allting är så grönskande och ungt. Så nytt. Så färskt. Så på-nytt-födande.
    Idag var en sådan vårdag. 11 februari (!).
    Även fast jag förbannade allt och alla då väckarklockan ringde imorse så gick jag en fantastisk dag till mötes. Skogen var grön, himmelen var blå, fåglarna kvittrade, solen gassade, barnen lekte, snuff - och mitt i allt vandrar jag fram och tillbaka med händerna bakom ryggen och sjunger magiska låtar för mig själv.
    Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0