Öuuuääjhh...message...

Idag skrevs ett nytt kapitel i berättelsen om Jonatan Björklunds liv.
     Jag lärde mig att äta en fralla med ost, tomat, gurka, paprika och något busk-liknande.
     Fruktansvärt gott...var det inte. Men helt klart någonting som jag tänker göra om.

Annars fick jag en jobbig start på dagen.
     Väcktes av att en pappa som heter Ove stod i dörröppningen och hälsade mig välkommen till denna onsdag med orden:
- Du har försovit dig.
     Han visste vad han pratade om. Jag hade mycket riktigt försovit mig. ...och det kan vara lite småjobbigt om man, som jag, har öppningen på dagiset på onsdagar.
     Jag funderade först på att "morna" mig i två minuter, men kom snabbt underfund med att det inte var någon bra idé. På två minuter klädde jag på mig, surfade lite på Internet, byggde ihop en lego-sats och damsög rummet. Sen for jag iväg - och möttes av 20 skrikande ungar som alla brölade:
- FRUKOST!!!!
- Håll käften, skrek jag med gråten i halsen.
     Föräldrarna till de skrikande ungarna svarade då:
- Så säger man inte.
- Skärp dig, svarde jag tillbaka, och fortsatte med ett:
- Du vet ingenting!
     Sedan avslutade jag med att hosta på alla ungarna i ansiktet - innan jag sprang upp i skogen och aldrig mer återvände.

....woaw, vad lätt det är att sväva iväg ibland.
     Men jag försov mig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Morgan

Du kan vara en riktig ängel ibland...

2008-02-06 @ 15:44:54
Postat av: R

haha, fin iväg svävning! =)

2008-02-06 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0