The Boys are back in town

Hemma igen efter en helg på Åland med fotbollslaget.
     Det var ungefär som hemma fast annorlunda...
     Bra genomkörare blev det också. Även om inte resultaten inte gick våran väg så visade vi ändå upp ett övervägande bra spel. Inte minst defensivt. Två oavgjorda matcher och tre förluster speglar inte riktigt helgen.
     Själv var jag felfri på min läktarplats. Om ingen visste om det förut så suger det banan att vara skadad. Så jävla ruttet.
     Annars var det mesta som det brukar vara när ett gäng grabbar åker iväg. Mycket snack om sex och avföring. Dråpliga kommentarer. Jag-älskar-ännu-mera-mat-mannen. En hel del garv - och en helvetes massa avgaser.
     Värst på resan hade nog Ödlan och Brorsan. Om de kunde lägga sig ikväll med en uns av självförtroende kvar i kroppen så skulle jag bli mycket förvånad. Men som man bäddar...
     Annars så var: " - Han kan inte ha alla papper i pärmen" helgens kommentar, enligt mig.


* * *


Kort om övrigt i helgen:

!!!! = Mat-Tina

??? = "I love Europe"

* * *



PS. Jag kan inte vänta tills jag måste gå upp ur sängen imorgon för att gå till jobbet...


image134

5/6 av gänget som bodde i whiskey-stugan längst upp till höger.

Kommentarer
Postat av: Emma

Thanks ;) Ladda för fredag nu ^^

2008-02-11 @ 00:25:51
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: S

http://www.youtube.com/watch?v=uvIKrnIsDzA

2008-02-11 @ 07:41:03
URL: http://aboutalittleboy.blogg.se
Postat av: mr.jones

bäst i år hittills...

2008-02-11 @ 16:51:07
Postat av: Morgan

"Även om inte resultaten inte gick våran väg..."
fel.

2008-02-11 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0