Till sist...

Efter många om och men så har jag äntligen kommit fram till ett beslut. 
      Idol-Amandas låt är ingen höjdare. Tvärtom - den är ganska dålig.

*  *  *

Till de som undrat vad det är för ny mobil jag tjatat om att jag ska köpa i mars så kan jag fortelle er att det handlar om Sony Ericssons W910i.
      Men - jag har ändrat mig. Det blir inget. Den var fan inte tillräckligt snygg för Jonatan Björklund.

*  *  *

Californiacation växer mot ytterligare höjder. Serien blir verkligen mer fantastisk efter varje avsnitt - och att David Duchovny bar på en så komisk ådra kunde jag aldrig ana.

*  *  *

...och på tal och komik.
      "Du är det roliga i hasch" är verkligen en briljant rad ifrån Björn Gustafsson. Men avlad av Killinggänget? Skrattretande. Snarare avlad av Johan Glans.
      ...och det är ju inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0