Veckans frisyr

Häpp!
   Sommaren-06 är över och hösten börjar göra sitt intåg. Vad passar inte bättre då än att gå ifrån blont till mörkt.

image135

       

 


Så här tänkte jag: Jovars, det började bli höst - och varför inte då bli lite "höstigare" även frisyrmässigt? "Bra idé" tänkte jag och klippte mig och färgade håret mörkt.
      Okej. Till en början är håret alldeles för kort - och för det femte så blev det alldeles för mörkt. Tanken var mörkbrunt, men det blev närmare svart. Inte så smart, med tanke på kontrasterna mellan det mörka håret och min stundtals ljusa hy.
      Nåväl, just då var jag nöjd. Inte idag. Jag ska nog inte vara mörk. Åtminstone inte när jag saknar solbränna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har en sjysst blick på stora bilden ^^

2008-02-11 @ 22:59:34
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: joatatta

Magnum!

2008-02-12 @ 10:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0