Veckans frisyr

Sommaren 2006 börjar lida mot sitt slut - och det långa svallet med den korta luggen fick falla till marken. En aning...

image115


     

Så här tänkte jag: Ja, håret hade hunnit bli ganska långt - medan luggen inte riktigt stod i jämnt parti. Därför var det dags att fixa till det. Hade egentligen ingen tanke bakom den nya frisyren, mer än att luggen och resten av håret skulle hamna i harmoni igen.
Kan nästan tycka idag att det är en mindre hockeyfrilla (igen), vilket inte är fullständigt klockrent. Men, men - det viktigaste blev gjort...och jag skulle snart ändå genomgå en ganska drastisk förändring i frisyrväg.
Men det tar vi nästa vecka.
Ho ho ho, en riktigt cliffhanger. Fan vad ni inte kan bärga er, eller hur?
Ni älskar mig verkligen.
Ni-älskar-mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0