Veckans frisyr

Åh fy fan i helvete.
    Nu är det dags för den korta, men dessvärre fastetsade, perioden då jag bar en morotsfärgad kastspya på huvudet.
    Känsliga läsare varnas!!!


image149


 
     


Så här tänkte jag: Okej...låt mig förklara. LÅT MIG FÖRKLARA!!!
      Om ni följer serien med "veckans frisyrer" så uppmärksammade ni kanske att jag förra veckan visade upp en mörk kalufs. Nu hade jag tröttnat på det och bestämde mig för att färga tillbaka min normala blonda frisyr.
      Big mistake...
      Ingenting - först kom ingenting. Sen kom ingenting. Sen kom ingenting.
      Jag blonderade en gång - ingen reaktion. Jag färgade två gånger - ingen rekation. Jag färgade tre gånger - men ingen reaktion. Då gick jag över till blekning. Ingen reaktion. Först efter tredje blekningen så började det hända saker.
      Efter sex försök på fyra dagar så blev det alltså en reaktion - och resultatet ser ni ovan.
      Egentligen borde det vara straffbart att ha en sådan hårfärg, men vad fan skulle jag göra? Det var bara att bita i det sura, och jag kan fortfarande - trots att detta var hösten 2006 - känna hur det riktigt vrider sig i käften av obehag. Så jävla surt var det!
      Det gick några dagar - en förfest hos h0e och en utgång - sen klippte jag bort den smaklösa huvudboningen och blekte på om på nytt.
      Men det tar vi nästa vecka.
      Nu vill jag bara säga förlåt världen. Det var ett misstag som aldrig kommer att upprepas!!! 

Kommentarer
Postat av: Morgan

Annars var frillan rätt skön. Om man inte tänker på färgen...

2008-02-21 @ 08:11:52
Postat av: S

Inte okej

2008-02-21 @ 11:39:45
URL: http://aboutalittleboy.blogg.se
Postat av: Emma

Jag tror tillochmed jag minns din ångest..

2008-02-21 @ 15:48:30
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: C

Kikar "moroten" fram? =)

2008-02-21 @ 20:44:10
Postat av: h0e

Jag tycker det var fördundrans stiligt jag :p

2008-02-21 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0