Veckans frisyr

November-06.
    Morotsfrillan är ett hemskt minne blott - och det var bara att börja om på en ny frisyr.


image157

              



Så här tänkte jag: Ja, egentligen var det väl bara "bort bort bort med det oranga eländet". Följdaktilgen så klippte jag håret väldigt kort och blonderade för hundrade gången. Resultatet blev inte snyggt - men ack så nödvändigt.
     Som bilden näst längst till vänster på andra raden visar så var jag inte jättegullig, men allteftersom håret växte så blev det i alla fall dugligt. Det är ju inte en frisyr som jag vanligtvis skulle skaffa - utan mer ett nödvändigt ont.
     Tids nog skulle det ändå sluta jävligt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0