Weeeeeeeeeehoooooooooo!!!!!!!!!!

Dra mig baklänges på en tallkotte!!!
     Att påstå att jag är intresserad av bilar är ungefär som att påstå att pizzabagare använder deoderant. Men när jag nyss provåkte nya Passat 1,8 Turbo - ja då fick jag orgasm.
     Så mjuk, så smidig, så lättmanuvrerad - och helvete vad det gick undan. Ett tag trodde jag att kalsongerna hade blivit kvar Ladugårdsvägen. Så jäla fort gick det fan.
     Jag skulle utan tvekan kunna ta mig in till Eskilstuna på två minuter med denna bil. PÅ TVÅANS VÄXEL!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har efter noggrann tankeverksamhet kommit fram till att din header är för stor. Bilden är för hög tycker jag.. Dessutom ser ni lite breda ut när ni är ihoptryckta sådär..., ;) Du kanske kunde beskära den litegranna =)

2008-02-07 @ 22:46:48
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: P

jag känner en kille som har en 1,8t..

2008-02-07 @ 23:00:01
Postat av: JB

jag var sådär rund & go' på den tiden...
nej, jag vet...ska fixa till skiten...snart...ja låvar...

2008-02-07 @ 23:14:48
Postat av: S

Tjockis

2008-02-07 @ 23:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0