What a fool I must be

Men snälla nån vad jag saknar min mobil!!!

Jag skulle gråta glädjetårar i en vecka om någon av följande personer sa följande:

A:
" - Jag skojade bara. Jag har din mobil. Hoppas att du har lärt dig din läxa!"

Bläckfisken:
" - Öj, Jone. Jag kom på att jag har din mobil. Jag glömde säga att du gav den till mig i lördags."

m0e:
" - Tja Jone. Vet du vad? Jag har hittat din mobil. Den låg på gatan utanför min lägenhet. Bra va?"

Snälla. kan inte någon av följande personer säga dessa meningar - och verkligen mena det!
    SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vart skulle den vara egentligen? Kom inte din mamma och hämtade dig precis på emmas gata eller gick ni en massa? För annars borde den ju ligga på emmas gata.., Såvida du inte slängde ut den genom bilfönstret... Retrace your steps liksom.

2008-02-17 @ 21:44:11
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har inte sett den, men den kanske ligger därnånstans. Hittade herrskor en gång så.. =) Jag håller ögonen öppna.

2008-02-17 @ 22:10:33
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: jone

jag har inget som helst minne ifrån hemfärden...jag vet inte ens vad som är det sista jag kommer ihåg...totalt jävla mörker, som sagt :)...så där har jag inte så mycket att hämta...

2008-02-17 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0