Att ta det eller icke ta det - det är frågan

Skönt. Kvällens spinning med fotbollslaget gick fan så mycket lättare än förra veckan.
       Uppåtgående kondition?
       Även fast man är mil ifrån "Lotta - the spinningcoach" - vars ben trampar som ett trance-technosolo -  så känns det ändå bra att mjölksyran inte infann sig efter tio sekunder som sist.

Har även fått ett erbjudande om ett 75%-vikariat på dagiset våren ut. Är i valet och kvalet. Bra med pengar, men samtidigt har jag skjutit upp min retirement från de små underbara liven alltför länge...

      Får se hur jag gör.

      Blir i alla fall en månads heltidsvikariat till att börja med.


PS. Kom på idag, till min stora förskräckelse, att jag fyller år på söndag. Jag vet ju om när jag fyller - men inte fan trodde jag att det skulle komma så här tidigt.

      Blä...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0