Blä!

Jag har nu haft onöjet att bevittna EMD's video till låten "All for love".
     Nej, nej, nej, nej. Nej!
     Man får bara inte göra en så löjlgt dålig video. Man får faktiskt inte det. Det är ett hån. En spottloska mellan ögonen på oss allihopa.
     Jag menar...fy fan. Usch..
     Videon börjar med att alla "träffas" i studion, utbyter några slemmiga "Heeej!!!", "Kul att se dig." och "Är det bra eller?", för att sen utdela några gulliga kramar.
      Redan där började jag ana oråd.
      Sedan ett "Ska vi köra eller?", innan de tre flickorna börjar stämma upp i sång.
      Okej att de sjunger som om de fått pungen krossade - det kan de inte göra något åt. Men att sen börja fjanta sig med varandra - som typ att börja putta undan varandra ifrån micken som de ska dela på - där går kräkgränsen. 
      Sen fortsätter de tre flickorna med att skratta och blinka åt varandra - för att emellanåt lägga in ett "tummen upp"-tecken åt kameran...
      Ha et fö jevla fjollträsk?

Kommentarer
Postat av: S

It's guy love..
Och låten är faktiskt riktigt riktigt bra. Det kan du inte säga något annat om?

2008-01-12 @ 15:34:57
Postat av: S

På tal om musikvideor http://www.youtube.com/watch?v=6-7iUekI7hI

2008-01-12 @ 15:40:35
Postat av: administratör

sjukt bra video...känner hur inspirationen flödar...kan dom där nötterna kan väl jag...

2008-01-12 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0