Celebrity-spotting

Mitt möte med kändisvärlden går vidare.
    När jag stod utanför Arbogas omklädningsrum och väntade på att få prata med spelare och tränare så dök plötsligt "legendaren" Leif Boork upp. Lika förvånad som jag blev - lika coolt tog jag det.
    Såhär gick samtalet:
- Är det pressen?, frågade "Boorken".
- Jajamensan, svarade jag så iskallt jag bara kunde.
- Får du något scoop då?, frågade han.
- Nej, inte än. Du kanske har något?, frågade jag.
- (Skratt) Nä, inte idag, avslutade "Boorken" och gick därifrån.
    Sen var det över.
    I AM JONATAN BJÖRKLUND.

Kommentarer
Postat av: Bläckis

uj uj uj... schyst att ha ett "moment" me borken!

2008-01-31 @ 08:18:03
Postat av: Morgan

Snart kommer väl Foppa och ger dig en puss..:)

2008-01-31 @ 09:27:47
Postat av: Vicky

Fan Jone du är på väg upp på karriärsstegen du.. Min gissning är att det inte är långt till toppen nu inte..
Skulle vi styra upp nån fest hörde jag ryktas om?

2008-01-31 @ 18:37:09
URL: http://viktoriaj.blogg.se
Postat av: jone

absolut...känns som att det var 100 år sedan vi sågs...du får dra i alla trådar som du kan, så ska jag dra i min tråd...(hi hi hi)...

2008-01-31 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0