Detta var dagen

Okej, jag ger mig. Jag kapitulerar.
     I'm a dick. I'm adicc-dicc-diccted to you, snuff.

     Detta var dagen. Dagen då jag erkände för mig själv att jag är beroende. Efter att ha snuffat konstant hela dagen, där den ena snuffen avlöste den andra inom minst två sekunder och högst en halvtimme - så kom den där "aha-upplevelsen". Jag stannade upp och förstod hur det låg till.

     Nu är jag mogen att säga det. Nu har jag belägg för att säga det. Nu är det så.
     I'm addicted to you, snuff.

* * *


Annars blev det en hyfsat lugn kväll.
     Jobbade först (bevakade innebandyn i Kungsör) och sen blev det "häng" med ett par av Riddarna. Där avveerkades Tekken 5, Room 401 och...lite annat, en helt vanlig fredagsnatt...


Kommentarer
Postat av: Morgan

Bra för dig att du kommit ut ur snuff-garderoben...

2008-01-26 @ 15:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0