Don Johan

"Det här vet du inte om, men jag väntar på dig.
Någon gång måste du bli själv.
Jag har inte sagt någonting än
men jag väntar, väntar."


Japp, så här ser man ut efter det senaste äventyret. Så nu är det fritt fram att förälska sig i mig. Jag vet att ni vill... Jodå...haha...jodå....joho...jo...okej då, kanske inte...
      Men det spelar ingen roll - någon av er därute kommer ändå att hamna hos mig, eventually. Det går inte att göra någonting åt det, det kommer bara att bli så. Jag är ledsen. Plötsligt händer det.
      Någon gång måste du bli själv.

"Och jag har sett att dina pupiller växer när du är med mig.
Du vet inte om det än.
Det kommer att bli du och jag.
Tillslut."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0