En kväll med Jonatan att lägga till handlingarna...

Så var Jonatans stora galakväll avverkad.
     Hur det gick?
     Tjae...
     Gränsen mellan succé och fiasko är hårfin - och man kan väl säga att jag/vi hamnade någonstans mittemellan. Det var inte fullsmockat med folk, men det var heller inte glest bland publiken. "Gästerna"  - fyra gamla elever och fyra nuvarande elever - svarade efter mina förväntningar. Inga direkt anmäkningsvärda analyser, och inte alltför många svackor i samtalen. Blev ändå en mysig stämning där vi satt i sofforna och småpratade.
     Min egen insats var godkänd. "Brainstormandet" i lördags blev ju till en utgång i E-tuna, så därifrån fanns det ju inte så mycket att hämta. Men jag gjorde vad jag kunde av matrialet. Lockade fram några mindre skrattsalvor - och fick även till ett dåligt skämt (som jag fortfarande tycker är roligt) som ledde till att jag var den enda i lokalen som fnissade.
     Men nu har jag även "talkshow-host" på mitt CV - och får jag en chans till vet jag att det kommer att bli magiskt bra.
     Känns redan som att jag flåsar Hyland och Luuk i nacken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0