Hip-Pomp

Jag lyckades hamna på ett hörn i en bild i Eskilstuna-Kuriren från Petter-konserten i lördags. På så sätt kom vi in på en hip hop-diskussion på jobbet idag. Plötsligt utbrister en av jobbarkompisarna: "Jag gillar ju Petter, fast jag gillar nog Mange Schmidt mer. Han gör sån där skön hip hop som Magnus Uggla".

      Då var jag tvungen att vända mig om och sluta mina ögon i frustration. Sen gick jag.


Annars så var det en unge som sa att jag hade skägg.

      Jag blev så glad att jag gav honom en hundring.



PS. Peter Stormare - vilken människa!

      Reprisen av "Stjärnorna på slottet" blev en fascinerande upplevelse. En inblick i en livshistoria som gick rakt in hjärtat och framkallade tårfyllda ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0