It's friday, I'm in love

Jaha, då kan man bocka för "yoga" på listan över saker man gjort hittills i livet.
     I januari och februari kommer vi att utöva yoga med fotbollslaget på torsdagar - och igår var första dagen.
     Intryck - inte så jobbigt som jag hade föreställt mig. Kanske för att det var första gången för oss, i och för sig. Jag upptäckte i alla fall att jag blir vigare ju längre jag får hålla på att tänja och sträcka ut, plus att jag har dålig balans.
     Annars helt okej.

Några ord om Grammisgalan känner jag mig också tvingad till.
     HUR FAN KAN DEN DÄR GOLVMOPPEN VINNA FYRA JÄVLA GRAMMISAR!!!!!
     Okej om han vunnit årets barnalbum eller dylikt, men nu blev det ju löjligt. Synd om Sahara hotnights som blev utan pris - i år igen.
     Kent må vara ett grymt överskattat band - men de såg ändå rätt coola ut när dom gick upp för att hämta sina två tunga priser. 
     Lars Winnerbäck fick se sig besegrad i den ena klassen efter den andra - innan han tillslut fick gå upp och hämta pris för Årets låt. Han såg fan också ganska avslappnat cool ut.
     Kul och välförtjänt för Säkert! att vinna två Grammisar - och jag håller nog med henne om att Årets textförfattare är det finaste priset man kan vinna, tillsammans med Årets album.
     Amandas debut - var den så jävla bra? Jag är kluven. Ge mig tid.
    Till sist: Hur kan folk bli upprörda eller förvånade över fyllan som förekommer på Grammisgalan? Det är ju allmänt känt att årets firmafest för musik-Sverige - tillika årets blötaste kväll - är just Grammisgalan.

Kommentarer
Postat av: S

Kent var riktigt skönt coola när de hämtade priserna,( jag ger dig det) men winnerbäck..Snälla. Mannen som penslar håret med margarin, om du undrade varför hans kavaj glänste så mycket så var det just därför.. Hans smörindränkta hårtoppar piskade fram och tillbaka över kavajen under hela kvällen. inte okej.
Amanda var grym! Pontare, förtsätter i samma trallvänliga spår.

2008-01-11 @ 13:22:09
Postat av: c-j...

Våga inte trycka ner på Kent och Larssa S... dålig stil, grymma svenska artister, be proud:)

2008-01-11 @ 13:49:33
Postat av: administratör

Debatt!!! Förlösande härligt, mera, mera!!!

2008-01-11 @ 13:59:27
Postat av: Torpa-sonen

förlite hårdrock på dessa galor...(pruttljud)...

2008-01-11 @ 15:42:16
Postat av: S

Torpa-sonen? surfar du på arbetstid?

2008-01-11 @ 16:09:35
Postat av: Emma

Jone, du måste förstå att uppskatta Kent. Verkligen.

2008-01-11 @ 16:36:33
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0