Så var det

Ännu en födelsedag till ända.
     Hur var det då? Som vanligt, fast med lite mer rost i gångjärnen.
     Vaknade halv tio - torr i käften fast inte bakis - och där på sängkanten satt en vacker kvinna och gratulerade mig. Lite kaffe och gröt, följt av lite jobb - sen var dagen clean.
     Släkt hälsa på. Fick vinglas - vilket matchade det svarta vinstället i skinn som jag fått av mossan' & fassan'. Fick även en rakapparat av mossan' & fassan', så nu är jag utan tvekan man på riktigt! Bara skägget som fattas...
     Gratulationer ifrån vänner har även trillat in - till och med från oväntat håll. Dock inte ifrån den allra självklaraste personen. Väldigt smaklöst (det var ändå igår - och inte i lördagsnatt som jag fyllde år...)

Ny vecka. Hugg i bara.


Kommentarer
Postat av: Morgan

Jag är verkligen ledsen och har lite ångest. Men jag hade lite sällskap igår, så jag glömde det. Men vi kommer att fira dig stort sen iallafall.

2008-01-21 @ 08:15:47
Postat av: S

Uteslut honom från vårat kommande gängfirande!

2008-01-21 @ 10:45:56
Postat av: c

jag glömmde visst oxå=) tog det ju fan efter 12 på lotus=) det e vackert...

2008-01-21 @ 14:48:19
Postat av: Bläckis

flipp him the bird man...

2008-01-21 @ 15:12:35
Postat av: moderator

din "miss" gick inte heller obemärkt förbi, c...men att ante skulle glömma - där går fan gränsen...

2008-01-21 @ 17:23:23
Postat av: Morgan

JAG SA FÖRLÅT!! Don't rub it in my face man!!!!

2008-01-21 @ 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0