Sunday produktiva sunday

What a day what a day what a very good day.

Men först av allt:
    Vilket place han har skaffat sig, Torpa-sonen. Riktigt schysst - och nu börjar det faktiskt rycka lite i spenorna. Har aldrig känt så tidigare, men nu börjar det komma. Eller...vi får se.

Okej.
    Dagen "denna" började med orientering kl.10.00 vid IKW-stugan i Köping. Nej, jag var inte med själv - utan hade fått i uppdrag att skriva och plåta skiten. Eller fan, det var rätt nice ändå.
    Aja. Sedan bar det hemåt för en färdknäpp - mat - innan det åter var dags att bege sig till Köping. Denna gång för bevaka KIS bandy. De vann - efter jävligt tajt andra halvlek. Björkdal avgjorde med två  minuter kvar. Skönt, för det är så segt att intervjua arga tränare. Borde ha fått med en intervju med Björkdal - karln gjorde ändå tre mål - men jag lyckades att inte tänka på det. Pissdåligt av mig, faktiskt.

    Kvällen avrundades sedan med bio med me' ma'. Arn var filmen - trea var betyget. Riktigt bra för att vara svensk, men lite för lång och lite för långrandig emellanåt.  


Kommentarer
Postat av: vicky

Vart var du på bandyn då?? =)

2008-01-07 @ 14:02:16
URL: http://viktoriaj.blogg.se
Postat av: Torpa-sonen

ska ta å höra me fastighetsskötare Wärn om "KÖK" är ledigt....lr något annat...om jag kommer ihåg...

2008-01-07 @ 15:49:46
Postat av: S

Är det med ett kök och kök eller två kök och kök?

2008-01-07 @ 17:32:17
URL: http://aboutalittleboy.bogg.se
Postat av: Jone

Snälla nån Vicky - jag satt såklart på pressläktaren...
Kompis - hör runt bland dina langare så kanske vi blir grannar inom kort...
S - ha...

2008-01-07 @ 22:45:51
Postat av: Torpa-sonen

ja du S... tror faktist att det är en 1,5 kök me kök. Det är ett ständigt os i mitt lilla öga iaf..

2008-01-08 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0