The next big thing

Det blev lite jobb igår. Hockey i Köping, med den alltid lika eminente Jonte Berg som min sidekick.
     Grymt bra match.
     Sen var det bara hem och ringa på innebandy och hockey - för att sen sitta och skriva till nio på kvällen. Efter det käkade jag en av de godaste pizzorna jag någonsin haft äran att smaka. Måste ta reda på vart den kommer ifrån. Sarajevo?

På tal om Köpingsmatchen så hände en lustig grej efteråt. Jag chitchattade nämligen lite med en svensk tv-stjärna.
     Jag var på väg till bilen när en man som gick framför mig plötsligt stannade upp och tittade på mig. Det var Tobbe från I en annan del av Köping - och vet ni vad karln säger?
     "Tjena."
     Kan det vara så att mitt kändisskap ökat på den sista tiden? Kan det vara så att Tobbe tänkte: "Titta, där går Jonatan Björklund. The Jonatan Björklund."?
      Självklart måste det vara så. Jag kan inte se någon annan förklaring.
      I AM JONATAN BJÖRKLUND.

Kommentarer
Postat av: Morgan

...och NU kommer storhetsvansinnet som vi alla fruktade...

2008-01-28 @ 22:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0