Veckans frisyr

Okej. Efter att rakapparaten åkt fram lagom till sommaren 2005 så närmar vi oss nu sensommaren/hösten 2005.

image67




 
Så här tänkte jag: Efter senaste snaggningen så hade håret fått växa, helt enkelt. Ju mer längder som uppenbarade sig - ju mer fanns det att fixa till med lite vax.
      Och - jag vet - likheten med David Beckham är slående. Men jag kan inte göra någonting åt det...det bara är så.
      Tittar jag på frisyren nu så är den rätt sofistikerad. Egentligen rätt vanlig - men ändå ganska vuxen på nåt sätt. Jag vet...
      Det enda jag vet är att jag fått mycket positiv respons ifrån en flicka på andra sidan kusten - tack vare stora bilden ovan.
      Nöjd. Så klart.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag säger som dig; ohlala. ;)

2008-01-08 @ 15:57:37
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: Torpa-sonen

andra sidan kusten...hmm...Arja Sajonmaa?
men fint hår annars...lite strävt

2008-01-08 @ 16:18:23
Postat av: S

Ser ut som du har en riktigt pimpig rock på dej på sista bilden..roligt

2008-01-08 @ 17:39:48
URL: http://Aboutalittleboy.blogg.se
Postat av: jone

Inte den kusten - åt andra hållet...västerut...

2008-01-08 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0