Veckans frisyr

Nu ett par steg tillbaka - då jag glömde en utstyrsel. Här kommer försommaren -  05.

image74
 
image75

Så här tänkte jag: Vi är nu tillbaka till min hockeyfrills-period som jag hade lagom till studenten. Håret var råttfärgat - någonstans mellan mörkbrunt och min vanliga blonda nyans - och jag var tvungen att göra något åt det.
Jag har för mig att Mr.Beckham hade blekt håret vid den här tiden, så jag var inte sen att efterapa. Dessvärre blev det inte snyggt alls - och lagkamraterna i fotbollen kallade mig alltifrån "Albino" till "Kycklingen". Jag höll med - och två dagar senare rakade jag av mig skiten.

Kommentarer
Postat av: Bläckis

det gör fortfarande lite ont i ögonen när jag tänker tillbaks på den färgen..

2008-01-14 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0