Veckans frisyr

Ja, senast hade jag alltså kapat luggen rejält, medan sidpartierna fick vara aningen längre.
     Nu är vi framme vid våren/sommaren - 06.

image98


         


image106



Så här tänkte jag: Jag hade alltså kapat luggen och stoltserade med en kort frisyr vintern-06. När håret sedan växte så skulle det, till en början, få förödande konsekvenser.
      Det säger ju sig självt att luggens framfart hamnar lite efter det övriga håret, då jag kapade den extra mycket med egna saxen på hemmaplan. Resultatet blev som bilderna ovan visar. Det är lite Gällivare och 60-tal över frisyren - och till en början så var jag inte alls nöjd. Allting var i obalans då luggen var anmärkningsvärt kortare än övriga håret.
     Men efterhand började jag tycka om det mer och mer - och en frisyr som denna har ju även Mr.Gallagher haft på det glada 90-talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0