What a day, what a day...

Sådär. Nu har huvudvärken släppt.

Gårdagskvällen blev en bra kväll. En lite för bra kväll, för den lämnade efter sig en jobbig eftersmak som satt i hela dagen.
        Det blev väldigt mycket pimplande av diverse drycker, kan man säga. Slutnotan: 14 256 kr och en torr käft. Typ...

Kortspelet som vi invigde förra helgen funkade den här gången också. Eller hur, Bläckfisken?
        Kan inte vara bra för magen att skratta så mycket. Känner fortfarande hur det hugger till i vissa lägen.
        Lite tråkigt att inte alla gillade min sista Jippi jäh!!-skiva (nr.50!!!), men men...jag är fortfarande nöjd med den.
        På Lotus träffade jag en ny bästa kompis. Han heter Kim. En gång i tiden, för inte så länge sedan, skulle han spöa mig och Jag-älskar -min-svarta-kofta-mannen för att vi var så dryga. Igår gav han mig en kram och bjöd mig på en öl. Han fick mig till och med att tro att jag hade "halva inne" på en tjej, varpå jag gick efter henne och släpade ut henne på dansgolvet.
        Att hon sen gick efter fyra sekunder är en annan grej...

Tack för syndavågen med öl på  mina byxor, "Vampyren". Det var snällt och luktade väldigt gott.
       Tack också till Bobbe för du hällde, verkligen hällde, lite ytterligare öl på mina byxor.
        Ett extra tack till Börje Snabba Ryck. Det var svinkallt och mysigt. Att du sen hotade med att låta mig gå ifrån motorvägen hem till Kungsör var bara extra gulligt.
       Tack för danserna, m0e och Jenny. Förlåt om jag gjorde er illa...
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för dansen själv, gör vi snart om ;)

2008-01-27 @ 22:27:31
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: S

Hihi,, ölen ja..svagt minne av det.hmm

2008-01-27 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0