Wish I could be like David Watts

Fan vad jag hyser stor respekt för män med skägg - och i synnerhet män med snyggt skägg.
      De människorna är så mycket bättre än mig, och jag avundas dem.
      Stefan Holm, av alla människor, visade upp ett förbluffande snyggt skägg i gårdagens På spåret - och genast blev han en mindre idol för mig. På tal om idol så brukar även Liam Gallagher kunna odla ett grymt skägg när han känner för det.
      Men världens snyggaste skägg har ändå skådespelaren Ryan Reynolds. Helt jävla magiskt. Jag funderar nästan på att plastikoperera ett liknande skägg - för det blir fan inte snyggare än så här:


Kommentarer
Postat av: ca...

skämtar du? jedrans grottmännsika..=)

2008-01-05 @ 16:55:07
Postat av: jone

VAAA??? skulle lätt betala 15 000 spänn för det skägget...

2008-01-05 @ 16:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0